Videók

Az oldalon található tornákat, jógagyakorlatokat mindenki a saját felelősségére végezheti.
Betegség, sérülés, speciális állapot esetén mindenképpen konzultáljon egy gyógytornásszal!

Örömteli mozgást kívánok!
Csilla

3D Yoga (dinamikus jóga)
(58 perc)

Egyórás, középhaladó dinamikus jóga gyakorlás. Hosszabb és erőteljesebb gyakorlatsorok a teljes test edzése céljából, de fókuszban természetesen a gerinc.

Gerinctréning – SpineUp!
(57 perc)

Egyórás, középhaladó gerinctréning, mely a SpineUp! koncepció szerinti teljes körű mobilizálását, erősítést és nyújtást tartalmaz. Tökéletesen átmozgatjuk a gerincet, majd erősítjük a gerinc stabilitásához és a tartásjavításhoz szükséges izmokat, végül az óra alapos nyújtással zárul.
Kellemes zene, kreatív gyakorlatsorok.

Könnyű átmozgató torna
(12 perc)

Az ízületeket gyengéden, fokozatosan növelt terheléssel átmozgató torna. A folyamatos, áramlásszerű mozgásnak köszönhetően az izmok dinamikus nyújtását és kiváló keringést érünk el. Jó közérzetet, az ízületeknek kellemes „beolajozott” érzést, az izmokban feszültségcsökkenést biztosít.

Kezdő 3D Yoga (dinamikus jóga)
(23 perc)

Teljesen kezdőknek ajánlott dinamikus jóga gyakorlás. Könnyű elemekkel, áramlásszerűen végzett gyakorlatsorok. Rendkívül jótékony mind nyújtó, mind erősítő hatásának köszönhetően.

Reggeli gerincátmozgató torna (8 perc)

Könnyű, átmozgató gerinctorna ébredés utánra. Segít a gerinc kisízületeit bejáratni, megszüntetni a reggeli gerincmerevséget és -fájdalmakat. Egészségetekre!

Gerinctorna
(20 perc)

Rövid, preventív jellegű gerinctorna, mellyel átmozgatjuk a gerincet és néhány erősítő gyakorlatot is végzünk.
Heti 2-3-szori elvégzésével csökkentheti a hát- és derékfájdalmakat.
Megjelent: a Magyar Nemzet Online-on (www.mno.hu)

SpinalDance (gerinctréning) demo

Folyamatosan bővülő – a gerinctréninget bemutató – lejátszási lista.