Videók

Az itt található tornákat, jógagyakorlatokat – a személyes kontroll hiánya miatt – mindenki a saját felelősségére végezheti.
Betegség, sérülés, speciális állapot esetén mindenképpen konzultáljon egy gyógytornásszal!

Örömteli mozgást kívánok!
Csilla

TripleX mobility
mobilizáló tréning (18 perc)

A TripleX mobility csak mobilizáló gyakorlatokból álló tréning. Átmozgatjuk a gerincet, a csípő- és vállízületeket. Mindezek mozgékonysága az egészséges gerinc egyik alapfeltétele.

TripleX office
irodai átmozgató torna (6 perc)

Legalább 15-20 percenként változtass testhelyzetet és 1-2x mozgasd is át magad munka közben! Például ezzel a rövid irodai tornával.

Átmozgató torna időseknek
(15 perc)

Otthon végezhető, könnyű, átmozgató torna az idősebb korosztálynak. Csak egy székre van szükség hozzá. Akár naponta is elvégezhető.

TripleX minitorna
(17 perc, kezdő)

Könnyű átmozgatás, nyújtózás és egy kis erősítés.
Rövid torna, hogy jobban érezd magad, ha elmacskásodtál vagy csak ennyi időd/erőd van ma. Eszköz nem kell hozzá.
Illetve ha kell magasítás, akkor az 1. részben az üléshez használj párnát vagy egy magasra hajtott plédet, a 2. részben a talajon támaszkodáshoz pedig jógatéglát, kis sámlit vagy két könyvet.

TripleX alaptréning
(25 perc, kezdő)

A TripleX alaptréningje egy kezdők számára is ajánlott gerinctréning. Három részből álló, rövid edzésprogram. Mindhárom rész egy mobilizáló és egy erősítő (stabilizáló) gyakorlat párosából épül fel az elülső, a hátsó és az oldalsó izomláncot megdolgoztatva. Így körbehaladunk a gerincünk körül, bizotsítva annak teljes stabilitását.

3D Yoga
(58 perc, középhaladó)

Egyórás, középhaladó dinamikus jóga gyakorlás. Hosszabb és erőteljesebb gyakorlatsorok a teljes test edzése céljából, de fókuszban természetesen a gerinc.

Gerinctréning – SpineUp!
(57 perc, középhaladó)

Egyórás, középhaladó gerinctréning, mely a SpineUp! koncepció szerinti teljes körű mobilizálását, erősítést és nyújtást tartalmaz. Tökéletesen átmozgatjuk a gerincet, majd erősítjük a gerinc stabilitásához és a tartásjavításhoz szükséges izmokat, végül az óra alapos nyújtással zárul.
Kellemes zene, kreatív gyakorlatsorok.

Könnyű átmozgató torna
(12 perc, kezdő)

Az ízületeket gyengéden, fokozatosan növelt terheléssel átmozgató torna. A folyamatos, áramlásszerű mozgásnak köszönhetően az izmok dinamikus nyújtását és kiváló keringést érünk el. Jó közérzetet, az ízületeknek kellemes „beolajozott” érzést, az izmokban feszültségcsökkenést biztosít.

Kezdő 3D Yoga
(23 perc, kezdő)

Teljesen kezdőknek ajánlott dinamikus jóga gyakorlás. Könnyű elemekkel, áramlásszerűen végzett gyakorlatsorok. Rendkívül jótékony mind nyújtó, mind erősítő hatásának köszönhetően.

Reggeli gerincátmozgató torna
(8 perc, kezdő)

Könnyű, átmozgató gerinctorna ébredés utánra. Segít a gerinc kisízületeit bejáratni, megszüntetni a reggeli gerincmerevséget és -fájdalmakat. Egészségetekre!

Gerinctorna
(20 perc, kezdő)

Rövid, preventív jellegű gerinctorna, mellyel átmozgatjuk a gerincet és néhány erősítő gyakorlatot is végzünk.
Heti 2-3-szori elvégzésével csökkentheti a hát- és derékfájdalmakat.
Megjelent: a Magyar Nemzet Online-on (www.mno.hu)

SpineUP!
(gerinctréning demok)

A gerinctréninget bemutató rövid videók – lejátszási lista.

Kapcsolat

Cikkek

© Almásy Csilla Gerinckoncepció